jag ska sakna dig imorgon

eftersom J ska vara tråkig och sova nu,
så tänkte jag berätta lite om min underbara dag
min dag började med att klockan ringde 8.00, för skulle ta bussen som gick halv 10. gjorde iordning mig oså, tog det ganska lugnt, gick ner till bussen. så stod jag där & vänta i tid för en gång skull.
marcus smsar & säger att bussen nästan är framme, så jag gör en check i fickan efter mitt busskort, och gissa vad, det ligger inte där?!?!?!?! fick panik! letade igenom fickorna hundra gånger, men busskortet låg inte där.
så det var bara att traska hem igen -.- nästan hemma igen, så hittar jag busskortet på marken, tappat i snön.. trodde jag skulle tuppa av så arg var jag. sånt händer ju bara inte!
eftersom min dag nu var förstörd så stanna jag hemma restan av dagen också, låg i soffan och bara kolla på prison break, ganska soft!
nej nu ska jag dra mig till sängen, imorgon ska jag leka med J, spela sims & så hade vi tänkt. blir nog kul! later

puss M

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh Prison Break alltså! Jag och Linus kollar på det så fort vi ses haha. Kan ju inte kolla annars, för vi måste va i fas me varandra xD

2010-01-19 @ 21:49:55
URL: http://busbananenmia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0